Excursie cu bicicleta la Sopor – satul din oras. Editia 2017.

Am fost, chiar daca ploaia ne ameninta, sa ne descurajeze. Nu ne-am lasat impresionati. Si bine am facut, pentru ca am avut apoi motive mult mai serioase sa ne aducem, mai tarziu, aminte de aceasta excursie cu bicicletele ca de un timp magic. Multumim familiei Capusan, minunatei surprize oferite de doamna Eugenia Corpodean, lui Peter Hurley pentru indarjirea cu care iubeste acest popor si prietenilor nostri de la Denis’ Pizza, locul in care gasim mereu cea mai buna pizza din Cluj Napoca. Si ne bucuram ca, printre toate aceste intamplari, ne-am mai facut un prieten: multumim, Cristi!

Lasă un răspuns

